lányfiu
♀♂

L’Oréal Professionnel & InStyle ItLook – Ahogyan bekerültem

Tudom, már sokan leírták a véleményüket és a tapasztalataikat a versennyel kapcsolatban, de úgy gondolom, mint az egyik győztesnek, nekem is meg kell ezt tennem. Ezzel is szeretnélek titeket motiválni, hiszen 2014-ben a verseny újra megrendezésre kerül!

2013. szeptemberében egy ismerősöm küldte el a verseny Facebook linkjét. Azt mondta, látta a képeket, amiket pár napja feltöltöttem, és szerinte lenne esélyem. (Ezúton is köszi, Zsófi ♡)
Kattints a képre a teljes mérethez!
Eleinte kicsit pesszimista voltam, ugyanis nem sok mindent nyertem életemben. (Konkrétan egy dologra emlékszem: közvetlenül ez előtt a történet előtt töltöttem fel Instagramra egy képet az egyik Vagabond cipőmben, amit beválasztottak a legjobbak közé, és így nyertem egy szabadon választható cipellőt az őszi/téli kollekciójukból. Az egyik posztunknál az a combcsizma van rajtam, amit ekkor választottam. Nézzétek meg itt! És ezúton is ajánlom az Instagramos versenyeket!) Végül aztán mégis készítettünk egy fotósorozatot, azzal a “diáklányos” szoknyával, amit röviddel azelőtt vettem, és nagyon-nagyon bele voltam zúgva. (Mint kiderült, az indulók 80%-a a skótkockára és a bőrkabátra/bőrnadrágra esküdött, de hát a feladat a 2013-as őszi/téli divat bemutatása volt, a saját ízlésünkkel vegyítve.)
Kattints a képre a teljes mérethez!
Néhány jó tanács, ha megjött a kedvetek a jelentkezéshez:
1. Nagyon pontosan olvassátok el a szabályzatot, amit a következő “évadhoz” valószínűleg módosítani is fognak, hiszen nem csak mi, hanem a szervezők is rengeteg tapasztalattal gazdagodtak.
2. NE küldjetek be a megengedettnél több képet. Nálunk ez kettő volt: egy egész alakos és egy portré.
3. Figyelem! Ennél a megmérettetésnél nem csak a ruha, hanem a smink- és hajtrend is fontos szempont! Legalább annyi figyelmet fordítsatok hát rá, mint az outfitre.
4. Időben adjátok postára a teljesen kitöltött, aláírt (stb.) jelentkezési lapot!

“…to be continued”

Addig is figyeljétek a L’oréal Professionnel Hungary Facebook oldalát, és előre is sok szerencsét!

Kattints a képre a teljes mérethez!

Standard

Leave a Reply

