lányfiu
♀♂

2. rész – L’Oréal Professionnel & InStyle ItLook – A fotózás

Nem sokkal azután, hogy kikerült az összes jelentkező képe a L’Oréal Professionnel Facebook-jára, már kaptam is a telefont, hogy bekerültem a legjobb tízbe! Eleinte annyira meglepődtem, főleg a gyors döntés miatt, hogy szinte nem is reagáltam, mintha nem is örültem volna. Vicces volt.

A következő “állomása” a versenynek egy gyors találkozó volt a L’Oréal Akadémián. Itt ismerhettük meg a mentorainkat. Nagyon izgis volt, mivel sorsolással dőlt el, hogy ki kivel lesz párban. De mivel a barátnőm és én később érkeztünk, mint a többiek, és az emberekben az iskola hatására örökre megmarad, hogy minél hátrébb foglaljon helyet a teremben – hacsak nem előadásról vagy koncertről van szó -, legelőre kerültem, így én húzhattam először. És lám, kihúztam azt a személyt, akiért imádkoztam – Nagy Szofit. Nagyon örültem, de, mint utólag kiderült, ő is, mert nem szereti az ilyen feszült várakozással teli helyzeteket. Örvendeztünk egy sort, beszéltünk pár szót az elképzeléseinkről, számot cseréltünk, majd elbúcsúztunk.

Legközelebb a Váci utcában találkoztunk, egy kis ötletelés végett, hiszen a fotózásig akkor már csak pár napunk volt. Egy dologban biztosak voltunk, mégpedig abban, hogy a hajam ugyanolyan lesz, mint a beküldött képemen, csak profi kivitelben.
A következő ötlet a “boyfriend” farmer volt. Ki is néztünk egyet, amit én már korábban meg akartam venni saját magamnak. Kissé szaggatott, zöld-burgundy kockás betétekkel. Tökéletes. Pont találtunk egy gyönyörű, hozzáillő burgundy színű magassarkút. Mindent elrakattunk, Szofi másnap visszamegy, minden rendben lesz. Na de mi legyen felül? Mikor elbúcsúztunk (sietnem kellett valahova) még nem volt konkrét ötlet, de már beszélgettünk a fehér-fehéren megoldásról.

Szofi a megbeszéltek szerint vissza is ment másnap, ám a nadrágunk, ami köré az egész outfitet építettük sehol. Eladták. Utolsó darab volt. SZUPER. Azonnal telefonálás, pánikba esés. Mit tegyünk? Már találkozni sem tudunk addig. Drága mentorom lejárta a lábát, hogy egyáltalán találjon egy boyfriend típusú nadrágot. Meglett. Sima farmer, de jól néz ki. Akkor nem lesz bordó, maradunk a jól bevált pirosnál – rúzs és cipő téren legalábbis. Felülre mehet a fehér-fehéren. És Szofi elhozott a saját ruhatárából egy édes kis leopárd mintás clutch-ot, ami kicsit feldobja majd a ruhát. Számomra pedig elengedhetetlen kiegészítő volt a Somától kapott (szerencsehozó) karkötő és az óra. Végül Szofi Michael Kors óráját viseltem, nem a sajátomat, mert úgy gondoltuk, az jobban megy hozzá.

Így alakult ki ez a fiúsan szexi, érdekes, de hordható szett.

Kattints a képre a teljes mérethez!

A fotózás két nap alatt zajlott le, hogy mindenkire legyen elég idő. Mi a második napra voltunk beosztva, így Szofi az első napról már “bennfentes információkkal” tudott szolgálni estére. Megtudtuk például, hogy sokan választották központi színnek a bordót, úgyhogy nem is bántuk, hogy a piros mellett “kellett” döntenünk.

A fényképezés napján tele izgalommal indultam útra, helyszín megint a L’Oréal Akadémia. Felpróbáltam a ruhát, szerencsére minden nagyon jól állt. A sminkesektől megkaptam a TÖKÉLETES piros rúzst… A hajról már nem is beszélve! Bárcsak ilyeneket tudnék csinálni magamnak is, amikor csak akarok! A képeket Karsay Katalin készítette, a hangulat végig nagyon jó volt.

Kattints a képre a teljes mérethez!
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1477903_10200420961964933_2062912684_n.jpg

Így hát egy hét múlva indult is a szavazás, ahol a közönség megválasztotta az első győztes párt – minket. NAGYON KÖSZÖNJÜK! Persze ez sem zajlott dráma nélkül, mint ahogy a díjkiosztó sem – sajnos egyesek nehezen tudják elfogadni, ha nem nyernek. Ezzel próbáltunk nem foglalkozni, és már a szavazás lezártának pillanatában be voltunk sózva a nyereményút miatt.
Na de arról már később!
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/1391971_10200292012381274_1281335555_n.jpg

Kattints a képre a teljes mérethez!


“…to be continued”

Kattints a képre a teljes mérethez!

Standard

One thought on “2. rész – L’Oréal Professionnel & InStyle ItLook – A fotózás

Leave a Reply

