lányfiu
♀♂

Évfordulós gasztrotúra

Igen, mi evéssel léptünk be az ötödik évünkbe – jellemző. Esetleg még alvással is megtehettük volna, mert az hasonlóan jellemző lenne, csak unalmasabb…
“Komolyra” fordítva a szót, sokáig töprengtünk azon, mit is kéne e jeles napon csinálni. Nem akartunk teljesen hétköznapit (mert ennyire hipszterek vagyunk), de azért nem is extrém sport témakörben gondolkoztunk. Aztán Hédi kitalálta, hogy menjünk el egy olyan “túrára”, ahol meglátogatunk néhányat Budapest jelenleg legnépszerűbb kajáldái közül. (Vagyis amikkel tele van az Instagram.) Fel is csaptuk az erre legmegfelelőbb “lexikont”, a WeLoveBudapest ajánlóját, és ráböktünk néhányra.

Előétel: Leves.
Hédi: kókuszos tökkrémleves tökmaggal megszórva
Én: brokkolikrémleves croutonnal (= pirított kenyér, ha valaki nem tudná, mert én nem tudtam, hogy ezt így hívják)
Gondolom róluk már mindenki hallott, de ez nem véletlen. A levesek elképesztően finomak, a választék éppen jó, ha pedig baguette-et is kérünk mellé, megvan az ebéd.
Kattints a képre a teljes mérethez!

A két fogás között lovagiasan vettem egy adag tésztát a Pasta.-ban, de nem magamnak, hanem egy, az étterem mellett ülő, hajléktalannak. Ezzel el is nyertem a hölgy szívét, folytatódhatott a randi.

Főétel: Varieté
Eredetileg a Magic Burgert néztük ki magunknak (amióta a Kandallóba járunk, rákaptunk a hamburgerekre), de az sajna vasárnap zárva tart. Ez után találtuk a Varietét, ahova először szintén a hamburgerválaszték miatt mentünk, de végül inkább egy tex-mex csoda, a csirkés chimichanga mellett döntöttünk. Ezt közösen fogyasztottuk el, a köretként rendelt cheddar sajtos sültkrumplival együtt. Nagyon finom volt, a kiszolgálás is szuper, egyedül a hely eklektikus kinézete nem tetszett: a pincérek öltözéke, az étterem elhelyezkedése, a neve, a dizájnja és az étel mind-mind totál más stílusú volt. Ja, és a szörpökért sem rajongtunk, de ez már csak ízlés dolga. (Hédi csipkebogyót, én bodzát ittam.)
Kattints a képre a teljes mérethez!
Kattints a képre a teljes mérethez!

Desszert: Macarooon Concept Store
A Kempinski Hotel aljában van elrejtve ez a kis bolt, vagy sokkal inkább pult. Letisztult design és rengeteg gyönyörű macaron. Elkérik az árát, de érdemes egyszer kipróbálni. Ugyanis az az igazság, hogy mi még sosem ettünk bolti macaront. Csak Hédi sütött otthon, ami viszont isteni lett. [Először kókuszosat és csokisat sütöttem, úgy két éve (sajnos a mandulalisztet nem sikerült elég apróra darálni, ez volt az egyetlen hibája), majd megpróbáltam egy merészebb kombinációt, a levendulás-citromosat. Nekem nagyon bejött! Tavaly karácsonyra levendulaszörpöt készítettem a családnak, abból kevertem a citromkrémbe és lila macaronhéjakba töltöttem. – Hédi]
Kattints a képre a teljes mérethez!
Az ízek: Campari Grapefruit, Nutella, Levendula, Bubblegum, Earl Grey, Amarena
Legközelebb (mert lesz legközelebb) biztosan megkóstoljuk a magyar kollekciót.
Kattints a képre a teljes mérethez!

És egy kép az első adag házi gyártmányról:
Kattints a képre a teljes mérethez!

Még szerettük volna meglátogatni a Donut Library-t is, de olyan messze volt, mi meg olyan fáradtak voltunk… inkább meghagytuk legközelebbre. Helyette beültünk a Wall Street farkasára, ami irtózatosan HOSSZÚ. Amúgy jó. Csak HOSSZÚ.

Legközelebb összegyűjtjük nektek a legaranyosabb ajándékötleteket és megmutatjuk, mi mit adtunk egymásnak!
Kattints a képre a teljes mérethez!

Standard

Leave a Reply

