lányok
, Outfit

Tamara kedvenc outfit-jei

Na de ki az a Tamara? Molnár Tamara én vagyok, vagyis én voltam, amíg őt játszottam a Barátok Közt című sorozatban.
Érdekességképp összeválogattam néhány képet a műsorban viselt ruhákról. Tamara személyisége és ezáltal stílusa is eléggé eltérő az enyémtől.
Amikor először megjelentem a képernyőn, az általam alakított lányt laza, kicsit etnos, hippis ruhák jellemezték. Mindig viselnem kellett egy pár békejeles fülbevalót, egy köteg színes karkötőt és egy nagy sálat, amitől a hajam mindig teljesen összegubancolódott. A többi ruhadarab elég basic volt, farmer ing, csíkos felsők, farmer. UGG jellegű csizmát és piros nadrágot is gyakran viseltem.
Volt egy kabát, ami nagyon tetszett, olyan “szaladgálósnak” pont elfogadtam volna. Skótkockás volt és nagyon meleg. Sajnos nem találtam az idei kollekcióban egészen olyat, de itt egy hasonló, aminek a színe sajnos ocsmány, de körülbelül így nézett ki. Egyébként a ruhák 80%-a H&M-es volt, amit több szempontból is meg tudok érteni: kényelmes, viszonylag olcsó és a stúdió közelében is van. Mi, Somával, viszont egy ideje bojkottáljuk ezt a boltot, személyes okok miatt, úgyhogy máshonnan válogattam össze a “Tamara-look-ot”.
Kattints a képre a teljes mérethez!
Peace-es fülbevaló – nos, fogalmam sincs, ezt a képet neten találtam, de nem hiszem, hogy sok mindenki vágyik egy ilyenre … Fekete, csíkos póló Tally WeijlKarkötő szett PromodFarmer ingROMWE Bordó nadrágTally WeijlKockás kabátZaraCsizmaNorahSálZara KarkötőkPromod Kék, csíkos felsőTally Weijl

Kattints a képre a teljes mérethez!

A hajam az első “szériám” alatt göndör volt, ami ment a természetes stílushoz.


Második szereplésemkor már inkább hozzám közel álló ruhákat kaptam. A csíkok még itt is megmaradtak, amit egyáltalán nem bántam. Kaptam színes darabokat, amikben továbbra is én lehettem “a vidám lány”.Kattints a képre a teljes mérethez!

Pink övMango Csíkos ruhaROMWE Steppelt táskaTally WeijlMűanyag cipő – a legtöbb kínaiban és a CCC üzleteiben nyáron sokféle található belőlük
Kattints a képre a teljes mérethez!
Nagyon szerettem egyébként a sárga szoknyás összeállítást is. Kényelmes és vidám volt, simán hordtam volna utcára.
Az az egy nem tetszett, amikor a “bátyám temetésére” piros nadrágban kellett mennem… én magam sohase jelennék meg ilyen oda nem illő öltözékben egy temetésen.
Itt, mint látszik, már a hajam is más volt: egyenes. A rendező úr szerint túl sok “bongyorka” volt a lányok között. Ezt sem sajnáltam. Mindig szépen csinálták meg, pedig épp akkor romlott el a jó hajvasaló.

Nagyon élveztem, hogy más bőrébe bújhatok, ha csak egy kis időre is, és mindig kíváncsian vártam az új ruhákat. Remélem lesz még lehetőségem hasonló élmények átélésére a jövőben!

Kattints a képre a teljes mérethez!

Standard

4 thoughts on “Tamara kedvenc outfit-jei

Leave a Reply

