lányok
, Outfit

Lingerie style dress – A STYLE in SHINE-tól

 Január 5-én egy szuper kis divatblog, a STYLE in SHINE kisorsolt egy vásárlási utalványt, amit sikeresen megnyertem. Mondanom sem kell, nagyon örültem neki, a Zarában használhattam fel és épp jöttek a leértékelések.
Rég vágytam már egy “lingerie style dress”-re. Bár” little black dress”-em már volt, ez egy kicsit különlegesebb annál, és mégis remekül kombinálható. Tegnap pedig eljutottunk odáig, hogy végre lefotózzuk. Itt van három variáció is.
Kattints a képre a teljes mérethez!Bulizós – Motoros dzsekivel, ezüst kiegészítőkkel, pink rúzzsal
Ruha – Zara … Bőrkabát – Vero Moda … Bőrtáska – egyedi készítés … Fekete-ezüst cipő – Humanic … Pink rúzs – MAC

Kattints a képre a teljes mérethez!


Franciás – garbóval, svájcisapkával
Garbó – New Yorker … Óra – Michael Kors … Sapka – vintage … Táska – vintage … Cipő – Jeffrey Campbell Lita (a farfetch.com-ról) … Rúzs – Astor

Kattints a képre a teljes mérethez!
Üzletasszonyos – pulcsival, kabáttal, nagy táskával
Kasmír pulóver – vintage … Kabát – ASOS … Cipő – H&M … Celine look-a-like táska – eBay
Be kell vallanom, nem lenne pénzem egy eredeti Celine-re, de ez a szín-forma kombináció nagyon megfogott. Nem akartam hamisítványt venni (pedig például Barcelona főutcáján is összefutottunk vele), így megrendeltem ezt a táskát, ami csak hasonlít rá. És nagyon meg vagyok vele elégedve.
Kattints a képre a teljes mérethez!

Nagyon köszönöm tehát a STYLE in SHINE csapatának, ez a ruha egyszerűen gyönyörű, remélem ezt ti is így látjátok!

Kattints a képre a teljes mérethez!

Standard

Leave a Reply

